Tematyka

  • Sekcja ogólna

    Teoria obowiązująca do Laboratoriów jest dostępna na wykładzie oraz w instrukcjach na stronie poniżej.

    Gotowe projekty z zajęć proszę wysyłać przez stronę na e-learning.

    Projekty wykonywane są w grupach 2 osobowych jak na zajęciach.


    Termin oddawania projektów obowiązuje do planowej następnej godziny zajęć)

    Oddanie sprawozdania po terminie obniża ocenę za projektu o 0.5 stopnia. Oceny za sprawozdanie będą umieszczane na stronie kursu.

    Pytania odnośnie teorii, projektów czy oceny proszę wysyłać mailowo, postaram się odpowiedzieć w ciągu jednego dnia roboczego.


  • Lab 1: Zapoznanie się z obsługą googli VR

    • Lab 2-4: Programowanie w języku C# w Visual Studio Code

    • Lab 5: Tworzenie materiałów w programie Blender

    • Lab 6: Dodatek (pseudo) CAD do programu Blender

    • Lab 7-8: Klasyczne modelowanie 3D w programie Blender

    • Lab 9-10: Unity Engine: podstawy obsługi Unity, pisania skryptów C# i importem assetów z programu Blender

    • Lab 11-12: Unity Engine: sterowanie myszką i klawiaturą w środowisku 3D, pierwsza gra 3D

    • Lab 13: Unity Engine: VR – manipulacja obiektami i lokomocja