Publikacje

Lista publikacji:

  1. Dębska B., Jaromin M., Peszko P., New methods for educating students at the Chemical Technology courses, Przemysł Chemiczny, 85/8-9 (2006), 1171-1174
  2. D─Öbska B., Guzowska-┼Üwider B., Molecular Structures from ┬╣H NMR Spectra. Education aided by Internet Programs, Journal of Chemical Education, 84/3 (2007), 556-560
  3. D─Öbska B., Zdalne kszta┼écenie w dziedzinie optymalizacji eksperymentu chemicznego, w: ÔÇ×Chemometria w nauce i praktyceÔÇŁ, Wyd. Instytutu Ekspertyz S─ůdowych, Krak├│w (2009), 305-312
  4. D─Öbska B., Kubacka A., Adaptacja tre┼Ťci edukacyjnych portalu dydaktycznego do zmieniaj─ůcych si─Ö mo┼╝liwo┼Ťci percepcyjnych student├│w, w: ÔÇ×Post─Öpy e-edukacjiÔÇŁ, Oficyna Wydawnicza PJWSTK, Warszawa (2010), 227-235
  5. D─Öbska B., Guzowska-┼Üwider B., Rola symulacji i modelowania komputerowego w kszta┼éceniu metod─ů zdaln─ů student├│w kierunk├│w technicznych, w: ÔÇ×Modelowanie i symulacja komputerowa w techniceÔÇŁ, Wy┼╝sza Szko┼éa Informatyki w ┼üodzi (2010), 19-22
  6. D─Öbska B., Guzowska-┼Üwider B., H─Öclik K., Iwaszek G., Miejsce i rola edukacji zdalnej w kszta┼éceniu na Wydziale Chemicznym Politechniki Rzeszowskiej, w: ÔÇ×Nowoczesne Technologie w dydaktyceÔÇŁ, Wydawnictwo Politechniki ┼Üwi─Ötokrzyskiej, Kielce (2011), 102-110
  7. D─Öbska B., Kubacka A., Sanokowski ┼ü., Wykorzystanie otwartej struktury MOODLE do rozbudowy jej funkcjonalno┼Ťci, w: ÔÇ×Nowoczesne Technologie w dydaktyceÔÇŁ, Wydaw┬şnictwo Politechniki ┼Üwi─Ötokrzyskiej, Kielce (2011), 111-119
  8. D─Öbska B., Kubacka A., Metody personalizacji portali internetowych, w: ÔÇ×Metodologia i ewaluacja e-learninguÔÇŁ, Wydawnictwo SGGW, Warszawa (2011), 7-17
  9. D─Öbska B., Kubacka A., Monitorowanie aktywno┼Ťci uczestnik├│w kursu e-learningowego na platformie MOODLE, ÔÇ×Edu@kcja. Magazyn edukacji elektronicznejÔÇŁ, Warszawa 1(3) (2012), 70-78
  10. D─Öbska B., Guzowska-┼Üwider B., H─Öclik K., Zastosowanie szkolenia hybrydowego w nauczaniu metod statystycznych, ÔÇ×Edu@kcja. Magazyn edukacji elektronicznej", Warszawa  2(4) (2012), 89-97
  11. D─Öbska B., Kubacka A., A model of formative assessment on the bassis of the example of e-Student portal, in: E. Smyrnova-Trybulska (Ed.), ÔÇŁE-learning for Societal NeedsÔÇŁ, Copyright by University of Silesia in Katowice (2012), 303-314
  12. D─Öbska B., Sanokowski ┼ü., Automatic generation of mindmaps in courses implemented on MOODLE platform, WCCE 2013 ÔÇô Learning while we are connected, Nicolaus Copernicus University Press  Toru┼ä Vol. 2, (2013), 72-79
  13. D─Öbska B., Guzowska-┼Üwider B., H─Öclik K., Chemometrics and spectroscopy problems solving by chemical portal, WCCE 2013 ÔÇô Learning while we are connected, Nicolaus Copernicus University Press  Toru┼ä Vol. 2, (2013), 162-172
  14. D─Öbska B., Kubacka A, Generation of individual learning path in distant education, Int. J. Continuing Engineering Education and Life-Long Learning, Vol. 24, No. 1(2014), 53-61
  15. D─Öbska B., Guzowska-┼Üwider B., H─Öclik K., The Benefits of Using Blended-learning Methods in Spectroscopy, Advances in Chemical Science, (w recenzji)
Last modified: Thursday, 15 December 2016, 10:11 AM