- Prowadzący: Grzegorz Bril
•Student ma wiedzę o metodach i narzędziach stosowanych do
oceny rozwoju fizycznego oraz objawów i przyczyn wybranych zaburzeń będących
przejawem skutków ubocznych zaangażowania w sport.
•Student potrafi podjąć działania diagnostyczne,
profilaktyczne i edukacyjne z zakresu sportu odpowiadające potrzebom jednostki
oraz grupy społecznej.
•Student potrafi podjąć działania diagnostyczne,
profilaktyczne i edukacyjne z zakresu sportu odpowiadające potrzebom jednostki
oraz grupy społecznej.
•Student jest gotów do identyfikowania i rozwiązywania
najczęstszych problemów związanych z wykonywaniem zawodu, jest świadom własnych
ograniczeń i wie kiedy zwrócić się do ekspertów.
- Prowadzący: Magdalena Sypek-Kleiba
•Student ma wiedzę o metodach i narzędziach stosowanych do
oceny rozwoju fizycznego oraz objawów i przyczyn wybranych zaburzeń będących
przejawem skutków ubocznych zaangażowania w sport.
•Student potrafi podjąć działania diagnostyczne,
profilaktyczne i edukacyjne z zakresu sportu odpowiadające potrzebom jednostki
oraz grupy społecznej.
•Student potrafi prawidłowo interpretować (odnosząc do
wartości referencyjnych) wskaźniki morfologiczne, fizjologiczne i biofizyczne
pozwalające diagnozować stan organizmu oraz fizyczne parametry ruchu w sporcie.
•Student jest gotów do identyfikowania i rozwiązywania
najczęstszych problemów związanych z wykonywaniem zawodu, jest świadom własnych
ograniczeń i wie kiedy zwrócić się do ekspertów.
- Prowadzący: Agnieszka Ursel